söndag 11 juli 2010

Så otroligt varmt det är

Och ikväll har mitt stora nöje varit att rensa på vinden. Tycker du att det har varit varmt utomhus? Det ska jag be och få tala om för dig, det var inget mot hur det var där uppe, i mitt förut röriga, numera snyggt ordnade vindsförråd. Efter flera timmars riv och slit så är jag lortig och väldigt svettig. Men jag är även redo för att åka till soptippen och - mitt nya, stora nöje - loppis! Enligt äkta Feng Shui-regler har jag rensat bort massa onödiga prylar och grunkor. Och jag är väldigt nöjd med mig själv just nu, efter att i ungefär ett år ha sagt att jag ska rensa på vinden äntligen ha gjort det. Jag har släpat ner kartonger och påsar i lägenheten till förbannelse så OMG vad det ser ut här - nu måste jag ju städa lägenheten! Suck...

Inga kommentarer: