tisdag 21 december 2010

Julföljetong

Jag måste bara ta en liten paus i pluggandet nu.
Jag hittade ingen svart spira för jag glömde faktiskt leta. Däremot såg jag en i silver som skulle passa utmärkt men då stod jag redan i kassan så jag struntade helt enkelt i det. Men strunt samma! Här får ni istället världens lättaste recept på otroligt gott julgodis! Jag köpte nämligen en kökshandduk på en känd inredningsbutik här i stan (jag kan avslöja att det var Hemtex, så vill ni köpa en likadan är det bara att kila dit). På handduken stod receptet på "Polkabräck". Sjuuuukt gott.

Hoppas det går att läsa. Annars är det bara att smälta chokladen, krossa polkagrisarna, röra ihop dessa endast 2 ingredienser, låt stå kallt så det stelnar, bryt i bitar och ÄT :)

2 kommentarer:

Tilde sa...

Åhh, mamma, det där är ju asgott...

Kristin sa...

Det vet jag att du tycker, godisråtta :)