tisdag 1 november 2011

Varför?!

Exakt varför fungerar bibliotekets påminnelsetjänst bara ibland? Jag litar ju på att de alltid ska påminna mig när det är dags att gå dit. Aja, en dags försening är ju inte hela världen men ack så retsamt.
För övrigt måste jag säga att den rosa, supersöta skruvdragaren jobbar hårt och är förvånansvärt effektiv! Hyllor sätts upp till höger och vänster och besticken har jag hittat så nu slipper vi låna grannens. Jag undrar  bara, hur mycket grejer och pryttlar är det egentligen tillåtet att äga? Och hur ofta får man flytta?

Snart är det dags för halloween-bak, får väl se vad det blir i år. Om jag hittar bak-pryttlarna i flyttröran. Förra året gjorde vi iaf de här söta spökena som var förfärligt goda... Eller förresten, bilden kommer senare, datorn är rensad och skivan med bilder är här någonstans. Säkert väldigt nära mitt skrivbord där jag sitter nu men jag orkar inte välja vilken kartong jag ska börja leta i. Decisions, decisions...

Lyssnar på lite musik innan läggdags: Josh Groban – Oceano

Inga kommentarer: