söndag 17 april 2011

Malo, muy malo!

Innebandyn inställd! Tur att fuego-passet är nu :)

Laddar med den här låten
Avicii – Malo - Original Mix

To-do-listan minskar, efter fuegon är det plugg som gäller. Och tvätten lär ju ta sin tid. Skönt att slippa vara sysslolös ;) Men jag tycker som vanligt att den här kokboken har för lite mat i sig så därför kommer här ett mattips. Jag gillar såna bra maträtter som man inte ens behöver tillaga, särskilt när tiden går så här fruktansvärt fort och man är så fruktansvärt upptagen som jag är idag:
Ciabatta (med oliver, tomat eller naturell, vilket som går bra)
Mozarella (tyvärr är den inte laktosfri men man får väl fuska ibland)
Tomater
Färsk basilika.
Flingsalt och svartpeppar direkt från pepperkvarnen.
Klart!

Knappast någon nyhet men ibland behöver man påminnas.



Så undrar jag bara - vem har gömt mina vårjackor? Jag behöver dem nu. Okej, det kanske är jag själv som gömt/städat undan med, frågan är var är de nu?

Inga kommentarer: