lördag 22 oktober 2011

Äpplen, fin-fina äpplen

Ja titta så fina äpplen jag fick förra veckan, en hel korg full med Gul Richard och, ja, vad var det nu de andra sorterna hette...och vilka var bra till mos...och vilka var goda att äta rakt uppochner...?Aja, det ska nog bli lite gott äpplemos så snart jag har tid att koka lite. Äpplena vi ätit hittills har hur som helst varit förnämliga.



Jag sitter och lyssnar lite på Britney nu när det är paus i filmen. Jag har verkligen totalmissat Idol i år för inte hade jag en endaste aning om att det var Idol-deltagarna som fick äran att dansa på scenen på konserten i Globen förra helgen. Förresten, Moa såg jag på scenen och kände igen henne. Men inte från Idol utan för att jag såg henne innan konserten började, jag tyckte hon hade en cool frisyr.
Nu äntligen fortsätter filmen! Ärligt, vad trist det är med reklam och nyhetsavbrott mitt i filmen, man kommer ju helt av sig, börjar med andra saker och missar därför halva filmen. Triiist!

Inga kommentarer: