Jag är lättlurad, jag går på dessa lättsålda dans-ackord för visst 17 vill jag dansa!
Pitbull Featuring Marc Anthony – Rain Over Me
Och chilin, den växer och frodas
söndag 11 september 2011
fredag 2 september 2011
torsdag 25 augusti 2011
Jahaja
Här var det öken, ingen som bakar, skriver eller gör nåt intressant. Jag kanske tar en liten paus helt enkelt och återkommer med nya tag en vacker dag. Kanske när jag provat min gräddsifon, jag laddar mentalt för fullt!
Kram på er så länge!
Kram på er så länge!
måndag 15 augusti 2011
Blivande chili
Chili tror jag. För det var väl inte paprika? Nä, minnet är sådär bra men jag tror den här sötblomman ska bli en chili. Den växer iaf bra, det är det viktigaste.
onsdag 10 augusti 2011
Aktiviteter när det regnar
Bra att det regnar! Då kan man vara inne och baka bullar.
Och steka plättar till lunch, varför ska man göra det lätt för sig och steka pannkakor? Steka plättar går även att göra när det inte regnar.
Och steka plättar till lunch, varför ska man göra det lätt för sig och steka pannkakor? Steka plättar går även att göra när det inte regnar.
fredag 5 augusti 2011
Åh, så bedårande söta!
Mina gulliga små pärontomater, hur ska jag kunna äta upp dem?
Jag får äta de andra tomaterna, de är inte lika söta. Det växer som 17 på min balkong :D
måndag 1 augusti 2011
Produktivitet framför allt.
Nej fy farao vad präktigt. I lagom dos räcker ju. Var på besök i "Körsbärsdalen" i helgen, tänk att det låg ett par mil härifrån bara, det hade jag faktiskt ingen aning om! Vi saftade och bakade som bara den. Tänk vad man kan använda körsbär till!
Får se om jag avslöjar recepten eller inte...
| Blandsaft utan underliga tillsatser |
| Världsgoda små körsbärspajer! |
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)