tisdag 7 december 2010

Monografianalys

Ja, jag tror den är klar nu, bäst att läsa igenom den lite innan jag lämnar in den så det inte står några konstigheter. Fast, hela analysen består nog av konstigheter. Jag får lämna in den ändå och hoppas att läraren gillar konstigheter.


"Not in love" med Crystal Castles & Robert Smith är ju bara hur bra som helst, den går på repeat här. Och "Mikrofonkåt" med September :)

Nehe, nu är frågan om jag ska packa ner eller packa upp? Får se vad det blir. Jag skulle helst vilja sätta igång att baka lite bröd och pepparkakor men det får väl bli nästa vecka kanske.

/Kristin

fredag 3 december 2010

IKEA!

Ja vad ska man säga, snart kan jag nog byta profession, börjar nämligen bli makalöst bra på att skruva ihop IKEA-möbler. De borde sponsra mig, särskilt nu när jag gör så fin reklam för dem :)

måndag 22 november 2010

Dagens outfit

Dagens outfit:


Svart är alltid bra!
Fast jag skojade, det här är ingen dagensoutfit-blog, hehe. Fast jag älskar min tunika från Gina för ärmarna är så här långa, I love it!




Tror ni de här skorna vill ut i snön?



Nej, nu ska jag sluta packa och hålla på med skor och kläder, nu tar jag min nyinköpta diktafon (och det är en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva!) och går till biblioteket för att utföra en skoluppgift. Be aware ;)


fredag 19 november 2010

Byta däck = Fredagsnöje

Dagens fredagsnöje bestod i att byta till vinterdäck på två bilar. Jag fick ju hjälp så egentligen var det ju på en bil, om man snittar det. Sen efter det nöjet ute i snålblåsten fick vi  familjepizza. Lättlagat och trevligt. Kanoners!