fredag 26 november 2010
måndag 22 november 2010
Dagens outfit
Dagens outfit:
Svart är alltid bra!
Fast jag skojade, det här är ingen dagensoutfit-blog, hehe. Fast jag älskar min tunika från Gina för ärmarna är så här långa, I love it!
Tror ni de här skorna vill ut i snön?
Nej, nu ska jag sluta packa och hålla på med skor och kläder, nu tar jag min nyinköpta diktafon (och det är en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva!) och går till biblioteket för att utföra en skoluppgift. Be aware ;)
Svart är alltid bra!
Fast jag skojade, det här är ingen dagensoutfit-blog, hehe. Fast jag älskar min tunika från Gina för ärmarna är så här långa, I love it!
Tror ni de här skorna vill ut i snön?
Nej, nu ska jag sluta packa och hålla på med skor och kläder, nu tar jag min nyinköpta diktafon (och det är en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva!) och går till biblioteket för att utföra en skoluppgift. Be aware ;)
fredag 19 november 2010
Byta däck = Fredagsnöje
Dagens fredagsnöje bestod i att byta till vinterdäck på två bilar. Jag fick ju hjälp så egentligen var det ju på en bil, om man snittar det. Sen efter det nöjet ute i snålblåsten fick vi familjepizza. Lättlagat och trevligt. Kanoners!
Vill ha semester!
Paris, London eller något VARMT ställe där man kan snorkla och titta på Nemo-fiskar vore inte fel, nån gång kanske man får lite tid över och kan åka iväg...får nöja mig med Katrineholm, Göteborg och Stockholm tills dess, inte fy skam :)
http://www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-London/?WT.mc_id=SEOT14
www.studentkortet.se/web/SAS_Bloggresan.aspx
http://www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-London/?WT.mc_id=SEOT14
www.studentkortet.se/web/SAS_Bloggresan.aspx
Pysselbarnen har skapat
Så himla händiga ungar man fått- jag är totalimponerad! Igår hade de luciatåg för mig, vi drack glögg, fikade pepparkakor och lyssnade på Amy Diamonds julskiva. Kanoners! Men som sagt, först var det luciatåg. De där plastiga luciakronorna man brukar ha, de är riktigt skitdåliga rent utsagt, har man tur får man iaf tre av fem möjliga ljus/lampor att lysa halvdant. Så var det igår så då hittade äldsta dottern på att tillverka en egen luciakrona till yngsta dottern. Vi hittade nämligen inget tärnljus heller. Så här snygg blev den - helt på eget bevåg och efter egen ritning, behövde inte hjälp med nåt. Lilla dotter gjorde ett tärnljus.
Fiiint :)
söndag 14 november 2010
Victorious!
Igår segrade jag äntligen! Över snabbkassan på Coop. Snabbkassan på Coop tycker INTE om mig. Det blir ALLTID något konstigt fel när jag ska handla där. Som förra gången, då sa snabbkassan åt mig "Det finns en oförutsedd vara i kassen, ta upp den". När jag tog upp den stod det "Lägg i varan" så där stod jag och tog upp och la i, tog upp och la i och det kändes som att vara med i dolda kameran. Hemska tanke. Men, igår, äntligen gick det helt felfritt. Jag hade visserligen bara fyra varor men ändå :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)