Alltså marsmallowsspöken. Ruggigt goda! Och spökkaka med choklad -och nötsmak. Vit choklad på båda godsakerna.
Jag hittade marshmallowsreceptet här: http://www.tasteline.com/inspiration/Hogtider/Halloween/Halloweenfika/
söndag 31 oktober 2010
tisdag 26 oktober 2010
Uppdatera favoritlåtlistan
Favoritlåtlistan - är det ett ord över huvud taget? Iaf, favoritlåtarna byts ju ut efter ett tag som när man har lyssnat på repeat en miljard gånger eller det kommer någon ny, fantastisk låt. Nån som har förslag på nya favotitlåtar?
måndag 25 oktober 2010
Mindre halt - mer vackert
Skönt att lämna studentlitteraturen och gå ut en stund när det ser ut så här =)
Kanske ska sluta ge er väderleksrapporter nu, ni kan ju själva se vad det är för väder, haha
Kanske ska sluta ge er väderleksrapporter nu, ni kan ju själva se vad det är för väder, haha
Halt idag
Ska det redan bli vinter? Vi lyckades iaf ta oss helskinnade till dagis & skola men frågan är hur länge man törs cykla, rena rama isgatan idag.
Projekt "köpa vinterskor" fortsätter för vi lyckades inte hitta några som passade i helgen när vi letade.
Nej nu blir det plugg - en fin PowerPointpresentation ska vi ha. Lite halvskumt att sitta med headset & webkamera och prata för sig själv, rätt ut i cyberrymden, haha =)
Projekt "köpa vinterskor" fortsätter för vi lyckades inte hitta några som passade i helgen när vi letade.
Nej nu blir det plugg - en fin PowerPointpresentation ska vi ha. Lite halvskumt att sitta med headset & webkamera och prata för sig själv, rätt ut i cyberrymden, haha =)
torsdag 21 oktober 2010
tisdag 19 oktober 2010
Mmmmmm
Onyttigheter! Först blev vi bjudna på supergoda bullar, sen var jag tvungen att baka kladdkakemuffins.
Mmmmmm =)
Imorgon får jag bara äta frukt, hehe.
fredag 15 oktober 2010
Mer rosa!
Utsikt från min balkong för en liten stund sen.
Oj, det börjar visst bli dags att laga middag, tiden rusar iväg när man har roligt. Höstgryta får det bli idag, jag hoppas den blir precis så god som jag tänkt.
Oj, det börjar visst bli dags att laga middag, tiden rusar iväg när man har roligt. Höstgryta får det bli idag, jag hoppas den blir precis så god som jag tänkt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)